Hvordan var din oplevelse som patient?

Det er vores mål at du som patient er tilfreds og tryg ved din behandling

Har du en god oplevelse omkring dit besøg, du gerne vil dele med os eller oplever du at vi ikke lever op til dine forventninger - vil vi være taknemmelige hvis du vil give os en tilbagemelding. 

Skriv til os på: team3@molholm.dk  Du er også velkommen til at ringe til specialesekretæren på tlf.  76 42 74 27


Ønsker du at klage over den faglige behandling eller tilsidesættelse af dine patientrettigheder, finder du information om hvordan du klager på Styrelsen for Patientklagers hjemmeside:

https://stpk.dk/borgere/klag-over-en-behandlingDu er velkommen til at kontakte os for hjælp.

 

Vi vil meget gerne blive bedre, også til dét vi gør godt i dag - så på forhånd tak for dine kommentarer!


Her kan du læse andre patienters oplevelser når de har besøgt MR-klinikken

Smilende, venlige og rare

Kære I 3, jeg mødte hos jer i dag. Smilende, venlige og rare.

Ved selve scanning, kompetent smilende og venlig dame, undskyld kan ikke huske navn. Jeg var ikke helt stolt ved at skulle i scanner, bad derfor om du ville lægge en hånd på min skulder, når jeg var på plads.

Det gjorde du og spurgte endnu engang om jeg lå godt. Indimellem stoppede du op og fortalte hvad der nu skulle ske.

Tusinde tak for en god oplevelse.

 


M.v.h. K

Tak for en super service endnu engang

Fra Holbæk til Mølholm og hjem igen på 4,5 timer incl. en MR Scanning.

Det kunne jeg have ventet meget lang tid på her i Holbæk. 

Flink og rar radiograf som ovenikøbet tog mig ind før tid.

En super oplevelse. 


NN

Til top